Vanessa German ve svém nejnovějším projektu ukazuje, co znamená dekolonizace. Projekt vznikl ve spolupráci s Skinner Museum, kabinetem kuriozit na hoře Holyoke z počátku 20. století, díky němuž měla umělkyně přístup k 7 000 cenným historickým předmětům, které se nacházejí v držení této instituce.
German nachází skryté významy v předmětech od indiánských košů po samurajské meče až po fragmenty Velké pyramidy v Gíze. Tyto předměty mají minulost, přítomnost i budoucnost a jejich významy souvisí právě s kolonialismem a dekolonizací. Umělkyně prostřednictvím těchto amerických pokladů zkoumá, jak byla v kontextu historie země překrucována a zkreslována hodnota lidí, kteří nejenže žili ve špatných podmínkách, ale neměli ani základní lidská práva.
„THE FATHER SHOES“ (2022), kombinovaná sestava, 25 x 22 x 13,25 palců
#2
„WALK IN BEAUTY“ (2022), sestava pro různá média, každá 18,75 x 6 x 11 palců
#3
„FREEDOM IN THE SOUL” (2022), sestava pro různá média, 31,5 x 21,5 palce x 13 palců
#4
Vlevo: Detail „GRACE“ (2022), kombinovaná instalace. Vpravo: Detail „INNER FIRE AND JUBILANCE“ (2022), multimédia instalace
#5
„INNER AND THE WASHERWOMAN IN THE GARDEN OF EDEN“ (2022), kombinovaná sestava, 39 x 26 x 15,25 palců
#6
„WE HONOR THE CYCLE OF CYCLE” (2022),sestava pro různá média, 27 x 21 x 13,5 palců
#7
Vlevo: „TECHNOLOGY TO TRANSMUTE DEEP SORROW AND DEPRESSION“ (2022), sestava pro různá média, 29,5 x 22 x 11,75 palce. Vpravo: „TECHNOLOGY TO TRANSMUTE RAGE“ (2022), sestava pro různá média, 28,25 x 15,25 x 15,5 palců
#8
Detail „FUN IS JEJÍ VLASTNÍ TECHNOLOGIE“ (2022), kombinovaná instalace