Studie zjistila, že 80 procent matek po porodu srovnává svá těla s „nerealistickými ideály“.

Když žena rodí ve filmu nebo televizním pořadu, její bříško se po porodu náhle vypaří. Jak ale novopečené maminky vědí, v reálném životě to tak není. Britská společnost Mothercare zahájila novou reklamní kampaň, v níž účinkovali skutečné matky a jejich děti.

Zdroj: BoredPanda

Elanore, 14 týdnů po porodu

Společnost uvedla, že studie, která je přiměla k zahájení této kampaně s názvem Body Proud Mums, ukázala, že více než 80 procent britských matek porovnává svá poporodní těla s „nerealistickými ideály“ médií a celebrit. 51 procent matek navíc připustilo, že po narození filtrují nebo upravují své fotografie, aby pozměnili svůj vzhled.

Nardy, 20 týdnů po porodu

84 procent dotazujících souhlasilo s tím, že celebrity a značky by měly po porodu ukazovat skutečná těla, což se Mothercare rozhodla udělat. Fotografka Sophie Mayanna říká, že na fotografiích je zobrazena krása rostoucího miminka.

Kesia, 17 týdnů po porodu

“Cílem je, aby se matky všech tvarů a velikostí nějak ztotožnily s těmito fotografiemi a cítily se sebevědomější.”říká Sophie.

Chantelle, 11 týdnů po porodu

Sabra, 10 týdnů po porodu

Harriet, 26 týdnů po porodu

Sophia, 39 týdnů po porodu

Louise, 29 týdnů po porodu

Tesha, 26 týdnů po porodu

Tina, 27 týdnů po porodu

VZPOMEŇTE SI NA NĚKOHO , KDO SE PRÁVĚ NUDÍ: