Přinášíme další dávku opravdu zajímavých reklamních nápadů, které zaujmou svou kreativitou a vtipem. Tentokrát se ovšem nejedná jen o obyčejné printy, v následujícím článku můžete najít i reklamu fungující na principu guerilla marketingu. Guerilla marketing je primárně určen menším a středním firmám, které nemají dost peněz na velkou reklamní kampaň, a proto spíše sází na nové a nekonvenční nápady. Díky své originalitě pak mohou oslovit stejný počet potencionálních zákazníků jako běžné reklamní kampaně s nesrovnatelně větším rozpočtem.

Přesvědčil by vás tento způsob marketingu ke koupi inzerovaného produktu?

[adrotate banner=“3″]

clever-ads-24 clever-ads-22 clever-ads-21 clever-ads-19 clever-ads-18 clever-ads-17 clever-ads-16 [adrotate banner=“3″]clever-ads-15 clever-ads-14 clever-ads-13 clever-ads-12 clever-ads-11 clever-ads-10 clever-ads-9 clever-ads-8 clever-ads-7 clever-ads-5 [adrotate banner=“3″]clever-ads-4 clever-ads-3 clever-ads-2 clever-ads-1[adrotate banner=“3″]

Zdroj