Kvalitní firemní logo by mělo být originální, nadčasové a jednoduché. Nemělo by se podobat logu vaší konkurence, mělo by být estetické, snadno použitelné – a lidé by si vás podle něj měli snadno zapamatovat. Když se ale podíváme na tyto příšerná loga, napadne nás pouze jedna otázka: „Na co sakra mysleli?”

Italský grafik Emanuele Abrate vytvořil zajímavý projekt, ve kterém předělal 9 strašlivých log. Použil různé typografické techniky a vytvořil estetická loga. Barvy log většinou ponechal ty samé. Co myslíte, že je nejpovedenější logotyp?

Zdroje:  EmanueleAbrate.com | Behance.net | Facebook | Instagram

#1 Instituto de Estudos Orientais

Tato restaurace požádala o zobrazení vycházejícího slunce na pozadí japonské čajovny

#2 Kudawara lékárna

Chybné použití tvarů, které vytváří dvojsmysl

#3 Výrobky pro prevenci požáru

Italský grafik žertuje: ,,ufff, tam dole něco hoří“

#4 Mámino pekařství

Smysl obrázku spočívá v tom, že postava matky vytahuje horký pekáč z trouby, Emanuel dal logu nový smysl

#5 Počítačový doktor

S tímto logem nešlo udělat nic, proto grafik vytvořil logo zcela nové

#6 Zubní ordinace San Marcelino

„Zubař nebo kabaret?“

#7 OCG

Na první pohled se logo zdá být v pořádku, když ho ale otočíte, vznikne poněkud nesmyslné číslo

[adrotate banner=“36″]

#8 Bezpečné místo

Tvary uvnitř tvarů nepůsobí dobře

#9 Pediatrické centrum Arligton

Opět dvojsmysl. Nové logo se stejným konceptem, tváří se ale sebevědoměji.