Představte si, že si objednáte krásné šaty a místo toho obdržíte něco, co vypadá jako pytel na brambory. Nebo máte zájem o roztomilý kočičí domeček, ale místo toho vám doručí podivný chlupatý polštářek. To je nepříjemné, že?

Samozřejmě, můžete se pokusit nesprávný produkt vrátit. Ale připravte se na to, že prodejci často udělají všechno pro to, aby nemuseli nic měnit ani vracet peníze. A tak vám možná nezbyde nic jiného, než si přidat nepoctivého prodejce na černou listinu, celé situaci se zasmát a vzít ji jako vtip. Nestojí přece za to si kvůli takové drobné nepříjemnosti kazit náladu.

#1 A já jsem chtěl tu roztomilou ovečku vlevo…

Sofronyami

#2 Koupil jsem si židli s představou, že na ní budu sedět.

syokora_pad

#3 Maminka objednala za 20 dolarů zámek pro kočky. A tohle jí poslali.

Sproose_Moose

#4 Kytice jedna od druhé prakticky k nerozeznání…

imgur

#5 Právě mi doručili objednaný kabát a nemůžu se zbavit podezření, že se někde stala chyba.

_artbreaker

#6 Maska medvídka

poppigsteah

#7 Objednal jsem pro svou manželku otoman. Ale zapomněl jsem pečlivě zkontrolovat rozměry.

Nach_Steel84

#8 Chtěl jsem si pořídit designový stůl.

Karabo_Mokgoko

#9 Sousedi mé kamarádky si objednali piñatu v podobě princezny Elsy, ale nejsou z ní nijak nadšení.

machomansavage93

#10 Objednal jsem si eBay herní konzoli. Asi bych si měl pozvat na návštěvu trpaslíky…

imgur

#11 Neuklízí, jen ukazuje, co je třeba uklidit.

Pikabu

#12 Tenhle stříbrný overal jsme si s kamarádem koupili na neznámém webu s potřebami na párty.

howzitgoinowen

#13 Můj kamarád mi tohle daroval k narozeninám. Myslím, že hračka původně měla vypadat jinak.

Scarlettlikescats