Dárcovství orgánů je ošemetným tématem k diskuzi. A to především v Japonsku, kde se tomuto závažnému problému nedostává příliš pozornosti. Zhruba 14 000 lidí je na čekací listině, přesto se jen 300 lidí ročně dočká orgánu, který potřebují. Jak tedy zvýšit povědomí o dárcovství? V organizaci Second Life Toys na to šli chytře a kreativně – vdechují druhý život starým hračkám.



Každý se může kampaně zúčastnit a vzdělávacímu projektu tak přispět; posláním nechtěného plyšáka, který se stane „dárcem“ pro jinou, zničenou hračku. Každý zúčastněný posléze obdrží děkovný dopis s informacemi a fotografiemi znovu zrozeného plyšáka. Kampaň je mazanou metaforou, která dává světu (a to především dětem) vědět o tom, jak dárcovství funguje a jak důležité opravdu je.

child-organ-transplants-social-campaign-second-life-toys-japan-3

child-organ-transplants-social-campaign-second-life-toys-japan-7

child-organ-transplants-social-campaign-second-life-toys-japan-9

child-organ-transplants-social-campaign-second-life-toys-japan-10

child-organ-transplants-social-campaign-second-life-toys-japan-11

child-organ-transplants-social-campaign-second-life-toys-japan-14

child-organ-transplants-social-campaign-second-life-toys-japan-16

child-organ-transplants-social-campaign-second-life-toys-japan-17

child-organ-transplants-social-campaign-second-life-toys-japan-20

child-organ-transplants-social-campaign-second-life-toys-japan-21

child-organ-transplants-social-campaign-second-life-toys-japan-26