Na jaře v brazilském městě Serra ve státě Espirito Santo začal toulavý pes navštěvovat místní autorizovaný servis a salon Hyundai. Automechanici si nejdříve mysleli, že pes zase uteče, ale po několika týdnech pochopili, že se tam pejskovi líbí.

Zdroj: Instagram

Jednou, když v květnu pršelo si manager prodejny Emerson Mariano všiml chlupatého kamaráda, který trpělivě čeká, až ho pozvou dovnitř. Právě tato chvíle změnila psovi život.

Emerson se domluvil s ředitelem obchodu a dohodli se, že zvíře zůstane. Hyundai v Serresu tedy získalo nového maskota.

Psa pojmenovali Tucson Prime a bylo mu umožněno žít uvnitř salonu. Kariéra zvířete zde ale nekončí. Brzy si šéf centra všiml, jak snadno a profesionálně Tucson působí na zákazníky a povýšil psa na poradce.

Nyní má pejsek vlastní identifikační kartu a práva plnohodnotného zaměstnance. Vlastní i profil na Instagramu, k jehož odběru je přihlášeno 111 tisíc uživatelů.