Dárcovství orgánů je ošemetným tématem k diskuzi. A to především v Japonsku, kde se tomuto závažnému problému nedostává příliš pozornosti. Zhruba 14 000 lidí je na čekací listině, přesto se jen 300 lidí ročně dočká orgánu, který potřebují. Jak tedy zvýšit povědomí o dárcovství? V organizaci Second Life Toys na to šli chytře a kreativně – vdechují druhý život starým hračkám.
[adrotate banner=“9″]
Každý se může kampaně zúčastnit a vzdělávacímu projektu tak přispět; posláním nechtěného plyšáka, který se stane „dárcem“ pro jinou, zničenou hračku. Každý zúčastněný posléze obdrží děkovný dopis s informacemi a fotografiemi znovu zrozeného plyšáka. Kampaň je mazanou metaforou, která dává světu (a to především dětem) vědět o tom, jak dárcovství funguje a jak důležité opravdu je.
[adrotate banner=“9″]