Reklama nemusí být vždy jen nástrojem pro propagaci nějakého produktu. Některé reklamy mají daleko ušlechtilejší cíle, než je pouhé obohacení sebe sama.

Jako například nedávno natočená reklama pro charitativní fond SickKids Foundation, zabývající se podporou nemocných dětí.

Reklama, která má na tento fond upozornit, byla pojata poněkud nevšedním způsobem. Její tvůrci se rozhodli vyobrazit tvrdý boj dětských bojovníků, odehrávající se mezi zdmi nemocnice. Spolu s nimi v reklamě také účinkují členové lékařského personálu, kteří jim s jejich boji pomáhají.

Můžeme tak vidět středověké rytíře ve zbrojích, wrestlera uprostřed ringu, ale také záběry přímo z operačního sálu. Reklama by se proto dala označit za zábavnou i šokující: ačkoliv je pojata s dávkou nadsázky, bez okolků ukazuje realitu, kterou si prožívají děti bojující o život.