[adrotate banner=“1″]

V dnešní době stoupají nároky na kvalitu tištěných reklamních kampaní a pro reklamní agentury je stále těžší přijít s něčím inovativním, co zde ještě nebylo. Důraz už není kladen jen na kreativní zpracování, ale také na obsah a nápad, který by kampaň odlišil od konkurenčních firem. Přinášíme vám ty nejlepší reklamní kampaně, které získaly ocenění v Cannes. I nás zaujaly svojí originalitou.

1.Harvey Nichols: Kampaň měla prodávat naprosté maličkosti v pěkném dárkovém balení a poukázat na nesmyslné utrácení, o kterém vánoční svátky rozhodně nemají být.

R1 R2 R3

2. Shanghai General Motors / Buick: tato kampaň představovala skutečné lidi, kteří při nehodě utrpěli následky, které mají do dnešní doby. Tito lidé v kampani drží značku, jejímž nerespektováním přišli ke zranění či ztrátě bližního.

R4 R5 R7

3. PHD Bikes / Harley Davidson: Kampaň měla poukázat na historickou souvislost. Během druhé světové války čeští jezdci demontovali svoje stroje a po součástkách je poschovávali v domácnostech, aby nepodporovali válečnou mašinérii. Po válce měla být symbolem otevřených silnic.

r200 r233 r300

4. Jeep: Reklamní kampaň poukazovala na volnost pohybu a bodovala sloganem „Uvidíte… co chcete vidět.“.

r11 r12

5. Intralot / La Tinka: Chytrá kampaň velké loterijní společnosti ukazovala, jak by se život sázejícího změnil v případě výhry.

r13 r14

6. McDonald’s Rakousko: Cílem kampaně bylo v lidech vyvolat pocit, že přes dopolední nálady, ať již jsou výbušné, citlivé nebo pichlavé, se přenesou konzumací jídla v McDonald’s.

r15 r16

7. Volkswagen: Reklama měla vyjádřit, že je zábavou dostat se z jednoho místa na druhé s vozidlem Polo GTI.

r20 r30 r40

8. Rothammer: Kampaň, která poukazovala sloganem „Když se narodí láska, přítel zemře.“ na to, že po zrodu partnerského vztahu muži pomalu přestávají chodit s kamarády na pivo.

r50 r60

 

9. Zwilling J. A. Henckels: Potraviny krájené na tenké plátky měly rafinovaně poukázat na high end nože, který kampaň propaguje.

r602 r603

 [adrotate banner=“1″]