[adrotate banner=“1″]
V dnešní době stoupají nároky na kvalitu tištěných reklamních kampaní a pro reklamní agentury je stále těžší přijít s něčím inovativním, co zde ještě nebylo. Důraz už není kladen jen na kreativní zpracování, ale také na obsah a nápad, který by kampaň odlišil od konkurenčních firem. Přinášíme vám ty nejlepší reklamní kampaně, které získaly ocenění v Cannes. I nás zaujaly svojí originalitou.
1.Harvey Nichols: Kampaň měla prodávat naprosté maličkosti v pěkném dárkovém balení a poukázat na nesmyslné utrácení, o kterém vánoční svátky rozhodně nemají být.
2. Shanghai General Motors / Buick: tato kampaň představovala skutečné lidi, kteří při nehodě utrpěli následky, které mají do dnešní doby. Tito lidé v kampani drží značku, jejímž nerespektováním přišli ke zranění či ztrátě bližního.
3. PHD Bikes / Harley Davidson: Kampaň měla poukázat na historickou souvislost. Během druhé světové války čeští jezdci demontovali svoje stroje a po součástkách je poschovávali v domácnostech, aby nepodporovali válečnou mašinérii. Po válce měla být symbolem otevřených silnic.
4. Jeep: Reklamní kampaň poukazovala na volnost pohybu a bodovala sloganem „Uvidíte… co chcete vidět.“.
5. Intralot / La Tinka: Chytrá kampaň velké loterijní společnosti ukazovala, jak by se život sázejícího změnil v případě výhry.
6. McDonald’s Rakousko: Cílem kampaně bylo v lidech vyvolat pocit, že přes dopolední nálady, ať již jsou výbušné, citlivé nebo pichlavé, se přenesou konzumací jídla v McDonald’s.
7. Volkswagen: Reklama měla vyjádřit, že je zábavou dostat se z jednoho místa na druhé s vozidlem Polo GTI.
8. Rothammer: Kampaň, která poukazovala sloganem „Když se narodí láska, přítel zemře.“ na to, že po zrodu partnerského vztahu muži pomalu přestávají chodit s kamarády na pivo.
9. Zwilling J. A. Henckels: Potraviny krájené na tenké plátky měly rafinovaně poukázat na high end nože, který kampaň propaguje.
[adrotate banner=“1″]