Propagace je (nejen) u filmů a seriálů důležitým marketingovým tahem, která může oslovit potenciální diváky. Někdo se ale nechce spoléhat jen na trailery nebo tuctové plakáty, a tak vznikají opravdu nápadité reklamy – konkrétně tyto příklady guerilla marketingu (což je právě forma reklamy využívající netradiční triky) byste jistě nepřehlédli.
District 9 (Autobusová zastávka jen pro lidi – nahlaste ne-lidi)
seriál Perníkový táta
seriál Simpsonovi
Superman
seriál Hra o trůny
seriál Dexter
Godzilla
Godzilla
seriál Hra o trůny
seriál Hra o trůny
Harry Potter
Grindhouse: Auto zabiják
[adrotate banner=“9″]
Počátek
seriál Rodina Sopránů
Seriál Živí mrtví
seriál Upíří deníky
seriál Pravá krev (V případě upírů, trhejte zde…)
seriál Pravá krev
seriál Útěk z vězení
Lovci pokladů (Abychom zachytili podstatu filmu, umístili jsme v Hong Kongu několik tajných dveří – každé odhalují cestu ke schovanému pokladu.)