Kreativní propagace filmů a seriálů 28.2.2015 Kreativní reklama, Kreativní život, Rubriky Propagace je (nejen) u filmů a seriálů důležitým marketingovým tahem, která může oslovit potenciální diváky. Někdo se ale nechce spoléhat jen na trailery nebo tuctové plakáty, a tak vznikají opravdu nápadité reklamy – konkrétně tyto příklady guerilla marketingu (což je právě forma reklamy využívající netradiční triky) byste jistě nepřehlédli. District 9 (Autobusová zastávka jen pro lidi – nahlaste ne-lidi)seriál Perníkový tátaseriál SimpsonoviSupermanseriál Hra o trůnyseriál DexterGodzillaGodzillaseriál Hra o trůnyseriál Hra o trůnyHarry PotterGrindhouse: Auto zabiják Počátekseriál Rodina SopránůSeriál Živí mrtvíseriál Upíří deníkyseriál Pravá krev (V případě upírů, trhejte zde…)seriál Pravá krevseriál Útěk z vězeníLovci pokladů (Abychom zachytili podstatu filmu, umístili jsme v Hong Kongu několik tajných dveří – každé odhalují cestu ke schovanému pokladu.)Smrtonosná past: Opět v akciKing Kong (2005)seriál Žraločí lidožrouti VZPOMEŇTE SI NA NĚKOHO , KDO SE PRÁVĚ NUDÍ: Viber WhatsApp Messenger Email LinkedIn Twitter