Tygříci, motýlci, nebo kytičky malované na dětské obličeje při různých oslavách jsou možná důvodem, proč někteří lidé odmítají nazývat bodypainting uměním. Díla takových umělců, jako je třeba Guido Daniele, vám však proti nim poskytnou dostatečný argument.
[adrotate banner=“37″]
Bodypainting boduje v reklamě
Bodypaintingu se italský umělec věnuje od roku 1990. Známá je například jeho reklama pro AT & T, která slibuje pokrytí internetovou sítí v různých zemích světa. Uhodnete, která místa Guido Daniele ztvárnil? Řešení najdete dole pod fotografiemi.
Řešení
Podmořskou krajinu nazval Guido Karibikem. Bumerangy představují Austrálii, tukan Kostariku. Velkou Británii zastupují dvě známé, od sebe časově dost vzdálené památky – Big Ben a Stonehenge. Řecko je reprezentováno nápodobou antických maleb, Holandsko snad ani nemohlo být vykresleno jinak než pomocí tulipánů. Velká čínská zeď, která by se možná lépe měla překládat jako „Nekonečně dlouhá zeď“, prozrazuje své umístění ve svém názvu. Sloni na dalším obrázku pochází z Indie. Itálii kromě vinné révy zatupuje Ponte di Rialto, jeden ze čtyř mostů v Benátkách. Pálivost chilli papriček vám možná připomněla Mexiko. Vikingští bojovníci se svou lodí mají zastupovat Norsko. Chrám Vasila Blaženého v Moskvě symbolizuje Rusko, hory na dalším obrázku jsou švýcarské Alpy. A poslední sloni jsou z Thajska.
[adrotate banner=“37″]