Fotografické portréty od Yoon Ji Seon’s jsou vytištěny na nahrubo nařezané kusy plátna a poté překryty řadami pevných stehů a volných provázků, které stékají z oka nebo tvoří smyčky přes obličej. Přidáním barvy a hloubky mohou být vlákna „viděna nebo vnímána jako vnitřní konflikty, vnější podněty, pupeční šňůra, krevní cévy, povislá kůže, vlasy nebo čas jako bod pro každého diváka,“ říká umělec.

„Takto upravené portréty naznačují utrpení a realitu lidí prostřednictvím humoru a satiry a zároveň vzbuzují vzrušení přihlížejících,“ říká  Yoon Ji Seon’s a dále vysvětluje:

Obohacuji své portréty o další dimenze a roli v nich určitě hraje i komediální složka. Směr, kterým se chci svou tvorbou ubírat, je humor, i když to není humor šťastný a nekonfliktní. Nicméně během intenzivních, bolestivých a chaotických životů může být humor jako další dimenze, která uvolňuje a nabíjí energií.

Zdroje: Lustik | her site

„Rag face #21004” (2021), šití na látku a fotografie, 112 x 73 centimetrů.
„Rag face #16020” (2016), šití na látku a fotografie, 141 x 97 centimetrů
„Rag face #21003” (2021), šití na látku a fotografie, 94 x 68 centimetrů
„Rag face #21004” (2021), šití na látku a fotografie, 112 x 73 centimetrů
„Rag face #16015” (2016), šití na látku a fotografie, 47 x 26 centimetrů
„Rag face #17010” (2017), šití na látku a fotografie, 128 x 97 centimetrů
„Rag face #19003” (2019), šití na látku a fotografie, 146 x 119 centimetrů
„Rag face #21002” (2021), šití na látku a fotografie, 170 x 118 centimetrů
„Rag face #17010” (2017), šití na látku a fotografie, 128 x 97 centimetrů