Inzerce v časopisech a novinách je většinou šitá na míru druhu periodika, ve kterém je tištěna. A přestože většinu obyčejných inzercí pravděpodobně nezaznamenáte, z hlediska zapamatovatelnosti se reklama na dvoustraně ukázala jako nejefektivnější způsob tištěné reklamy. V kombinaci s nekonvenční formou marketingu byste následující ukázky jistě nepřehlédli.
Žvýkačka Big Big Bubblegum
McDonalds extra velká káva
Omáčka Tabasco
„Každý den je usmrceno 10 tisíc psů. Adoptujte již dnes.“
Smart: Vejde se všude
Nábytek Nha Xinh
Nábytek Nha Xinh
Adidas
Zdravotní pojištění SulAmerica
[adrotate banner=“9″]
XV Rugby – „Pamatujte, kde to začalo. A představte si, kde to může skončit.“
Peugeot: Airbag
Automobil Audi Quattro
Ultra tenký MacBook Pro
DHL
Nadace Konto bariéry: Váš život se může změnit ve vteřině