Společně s tištěnou reklamou na jídlo a nápoje bývají farmaceutické reklamy nejpopulárnější již od dob jejich vzniku. Ty nejúspěšnější obvykle nekladou důraz na informační obsah reklamy, ale spíše na kreativitu, na kterou obvykle společnost reaguje lépe. Soubor těchto 16 tištěných reklam je skvělou ukázkou toho, jak přitáhnout pozornost potenciálního zákazníka – přesvědčte se sami.
Canesten – „Svědí vás mykóza?“
Aspirin – „Zbavte se bolesti hlavy!“
Kitadol (lék na ženskou periodu) – „Získejte ji zpět!“
Kitadol (lék na ženskou periodu) – „Získejte ji zpět!“
Kitadol (lék na ženskou periodu) – „Získejte ji zpět!“
Asonor (nosní sprej proti chrápání) – „Vraťte mu jeho sny.“
Asonor (nosní sprej proti chrápání) – „Vraťte jí její sny.“