[adrotate banner=“9″]
Společně s tištěnou reklamou na jídlo a nápoje bývají farmaceutické reklamy nejpopulárnější již od dob jejich vzniku. Ty nejúspěšnější obvykle nekladou důraz na informační obsah reklamy, ale spíše na kreativitu, na kterou obvykle společnost reaguje lépe. Soubor těchto 16 tištěných reklam je skvělou ukázkou toho, jak přitáhnout pozornost potenciálního zákazníka – přesvědčte se sami.

Canesten – „Svědí vás mykóza?“

Aspirin – „Zbavte se bolesti hlavy!“

Kitadol (lék na ženskou periodu) – „Získejte ji zpět!“

Kitadol (lék na ženskou periodu) – „Získejte ji zpět!“

Kitadol (lék na ženskou periodu) – „Získejte ji zpět!“

Asonor (nosní sprej proti chrápání) – „Vraťte mu jeho sny.“

Asonor (nosní sprej proti chrápání) – „Vraťte jí její sny.“

Pharex Carbocisteine (sirup na kašel)

Impact (urychluje hojení ran)
[adrotate banner=“9″]

Otrivin (nosní sprej) – „Radost dýchat!“

Purell (antibakteriální mýdlo) – „Zabíjí 99% bakterií!“

Saridon (na bolest hlavy) – „Pro přetrvávající bolesti hlavy.“

Protex (antibakteriální mýdlo) – „Kámen, nůžky, papír…“

Cleansil (přípravek na akné) – „Zlý na pupínky…“
[adrotate banner=“9″]

Dr.Scholl’s (pudr na nohy) – Jestliže cítíte pach vašich nohou…

Biothymus F (sérum proti padání vlasů)
Zdroj/Source