[adrotate banner=“12″]

Reklama na čaj nemusí být jen obyčejná reklama na čaj. Nemusí se jednat o prvoplánová témata jako že nás čaj zahřeje, dáme si ho s přáteli nebo díky němu vykouzlíme  neopakovatelnou snídani a roztančíme celou ulici. Ne! Reklama na čaj se dá udělat i jinak. Představte si, že chcete někomu doslova představit, jak vypadá ten moment, kdy se čajové lístky potkají s vroucí vodou. Ten moment kdy se pravá chuť čaje prolne s průzračnou vodou. Ten moment, kdy čaj Lipton zalijete horkou vodou. Ve spolupráci s Cirque de Soleil a agenturami Tribal Worldwide, adam&eveDDB a postprodukčními umělci z The Mill byla vytvořena dosud ta pravděpodobně nejkrásnější reklama na čaj. Reklama sama o sobě nepropaguje pouze čaje Lipton, ale také průzračný stroj T.O. v němž se čaj vaří. Záběrů bylo natočeno doslova tisíce, než režisér Saam Farahmand a jeho tým vybral ty nejlepší. No řekněte sami, není to opravdu originální reklama na něco tak „všedního“?

Zdroj