Všichni víme co udělá dlouhodobé pití nejoblíbenějšího nápoje v našich zemích s tělem. I přes to se většina českých mužů své vášně nevzdá. Právě lásku k pivu s námi sdílejí mimo jiné i naši západní sousedé, kteří o vedlejší účinky pití zlatavého nápoje také nepřišli. A také fantazie jim rozhodně nechybí.



Proto jeden německý pivovar přišel s unikátním nápadem: když pivo, tak s láskou. Místo toho, aby použil klasicky ženské modelky, v kolaboraci s Jung von Matt vytvořil Bergedorfer Bier něco zcela nezvyklého. Vyobrazili regulérní spotřebitele piva, jejichž cit je v jejich obličejích velice znatelný a jejich výrazy všeříkající. Pojďme se podívat, jak výborným způsobem se dá vynést do světa reklama na pivo…

bergedorfer-funny-beer-ad-pregnant-men-maternity-brewed-with-love-jung-von-matt-1 bergedorfer-funny-beer-ad-pregnant-men-maternity-brewed-with-love-jung-von-matt-2 bergedorfer-funny-beer-ad-pregnant-men-maternity-brewed-with-love-jung-von-matt-3 bergedorfer-funny-beer-ad-pregnant-men-maternity-brewed-with-love-jung-von-matt-fb__700-png



via Bored Panda