Nedávno jsme vám představili 21 šokujících kampaní, které se týkaly různých závažných témat. Tentokrát pro vás máme pár ukázek reklam, které spojuje jeden společný jmenovatel: zvířata. Většina lidí ignoruje problémy, které se týkají týrání zvířat nebo možnosti jejich vyhynutí. Tyto kampaně nám však připomínají, jak důležité je stát při těch, kteří sami nemohou mluvit…

public-social-ads-animals-5

BUND.NET – „Každých 60 sekund jeden druh vyhyne. Každá vteřina se počítá, každý příspěvek pomůže.“

public-social-ads-animals-9

Světový fond na ochranu přírody: „Dezertifikace (proces degradace území na pouště a polopouště, pozn.red.) zabije 6 tisíc druhů ročně.“

public-social-ads-animals-11

Světový fond na ochranu přírody: „Vyhynutí se nedá spravit.“

public-social-ads-animals-14

Světový fond na ochranu přírody: „Podejte ruku přírodě.“

public-social-ads-animals-18

Světový fond na ochranu přírody: „Budoucnost dělá člověk.“

public-social-ads-animals-20

Světový fond na ochranu přírody: „Co se musí stát, abychom respektovali planetu?“

public-social-ads-animals-21

Světový fond na ochranu přírody: „Co se musí stát, abychom respektovali planetu?“

public-social-ads-animals-26

AACL: „Zastavte zneužívání.“

public-social-ads-animals-79

Světový fond na ochranu přírody: Šicí vzor na boty z tulení kůže

public-social-ads-animals-82

Světový fond na ochranu přírody: „Nekupujte suvenýry z exotických zvířat.“

public-social-ads-animals-126

Světový fond na ochranu přírody: „Představte si, že je vaše.“

Sans titre 1

Společnost na ochranu zvířat: „Pomoze nám bojovat s účinky kosmetického testování.“

Sans titre 2

Světový fond na ochranu přírody: „Jestliže vidíte zvíře, něco vám uniká.“

Sans titre 3

Světový fond na ochranu přírody: „Jestliže vidíte zvíře, něco vám uniká.“

Sans titre 4

Biteback „Kolik testů na zvířatech zaplatí vaši kosmetiku?“

Sans titre 5

ACCAO Animal. „Zvířata nejsou klauni.“

Zdroj