Od vydání nějaké deprimující reklamy pro bezpečnost silničního provozu již uplynula delší doba. S pomocí filmaře Martina Stirlinga se nám tedy Irsko rozhodlo opět připomenout, abychom se při řízení věnovali výhradně volantu. Konkrétně poukazují na záležitost, která by se vám ani nemusela jevit jako nebezpečná. Jedná se o ohlížení se po dítěti  – podle Irské bezpečnosti silničního provozu se však jedná o skutečný hazard. „Řízení v přítomnosti dítěte bývá daleko více rozptylující, než jízda s mobilním telefonem. Paradoxně nejzranitelnější osoba v autě tak může představovat největší nebezpečí.“ Právě tento fakt je znamenitě ilustrovaný v následujícím spotu, jehož děj je odvyprávěn retrospektivně.

Ve videu vidíme postarší ženu, která se neustále znepokojeně ohlíží přes rameno, očividně ztracená v myšlenkách. Každá další scéna je návratem v čase se zaměřením na tu samou ženu. Závěrečný moment vysvětluje, co se jí přihodilo a proč se celý život ohlíží přes rameno – může za to jediný okamžik, zdánlivě neškodný pohyb, který vedl k tragédii… Jestliže vám styl videa připadá povědomý, pravděpodobně jste se setkali se Stirlingovým nejznámějším kouskem – reklamou Sýrie, den poté. Neotřelou reklamu si tak uchováte v paměti jak kvůli silnému tématu, tak díky vydařené technické stránce.

Možná, že si to neuvědomujete, ale ohlížení se v autě po dítěti může vyústit v osudovou chybu, po které se budete ohlížet už navždy.