Vytvořit kvalitní reklamu je úkol složitý, a stává se, že tvůrci pořádně šlápnou vedle. Přesně to se stalo PR oddělení JE Temelín – vymysleli totiž soutěž „Miss Energie 2017“, jejíž vítězka měla získat jako odměnu placenou stáž v elektrárně. Smyslem tohoto reklamního tahu byla údajně podpora a popularizace technického vzdělání, jenže společnost s tím nesouhlasila. Dle světových médií i lidí v sociálních sítích je tato soutěž v plavkách pořádně sexistická.



JE Temelín soutěží „Miss Energie“ vyvolala vlnu odsouzení po celém světě, zprávu publikovali například CNN, Daily Mail, The Sun, Time, aj. Publikace se soutěží byla ve skupině Infocentrum JE Temelín nakonec smazána a místo toho byla zveřejněna omluva za nepovedenou kampaň, dle které neměl nikdo z elektrárny v plánu nikoho urazit. Placenou stáž tak díky skandálu získá všech 10 účastnic soutěže.

41C3D8EA00000578-4639278-image-m-34_1498470971769

41C3D8F800000578-4639278-image-m-50_1498471122914

41C3D90A00000578-4639278-image-m-48_1498471086735

41C3D90500000578-4639278-image-m-59_1498471199336

imgonline-com-ua-2to1-9aXEksl0KaQ

father-dress