Před nějakou dobou Facebook spustil takzvaný Timeline, tedy časovou osu, která zobrazuje průřez vašimi životními událostmi. Přestože se novou podobou profilu nedokázali zavděčit všem uživatelům, vedla změna i ke spoustě pozitivních reakcí.

Profil na Facebooku jako způsob sebevyjádření

Zkuste si představit, že dostanete malý billboard zdarma. Na něm se můžete vyřádit podle vlastního svědomí a fantazie – využít jej jako reklamu, ukázat na něm své nejnovější dílo, nebo jen někoho pobavit. V podstatě přesně to představuje úvodní fotografie na Facebooku, která nabízí prostor. A jak jistě víte, s volným prostorem přicházejí i různé formy sebevyjádření. Pokud na Facebooku vedete stránky vaší firmy, věřte, že je to malá, ale velice užitečná věcička a jejím prostřednictvím se můžete nápaditě prezentovat a oslovit potenciální zákazníky. Je to první věc, které si lidé na vašem profilu všimnou a která rozhodne o tom, zda-li člověk váš profil zavře nebo ne. V případě, že máte jen osobní profil, můžete tak někoho pobavit, nebo vyjádřit svoji kreativitu.


Kreativní úvodní fotky na Facebooku pro vaši inspiraci

facebook-timeline-covers-20

facebook-timeline-covers-25

facebook-timeline-covers-28

facebook-timeline-covers-30

facebook-timeline-covers-33

facebook-timeline-covers-49

facebook-timeline-covers-55

facebook-timeline-covers-70

fb1

fb3

fb4

facebook-timeline-covers-11


Zdroj/Source