Reklama thajského mobilního operátora, o kterém jste pravděpodobně nikdy neslyšeli – Truemove H – je opravdu velice dojemná a jejím hlavním mottem je „Něco dát je ta nejlepší komunikace“.  Video je také připomínkou toho, že bychom měli být k druhým laskaví bez toho, abychom čekali něco na oplátku.

[adrotate banner=“1″]

Příběh začíná chycením malého chlapce, který z lékárny ukradl léky. Rozčilené lékárnici po chvilce přizná, že jsou pro jeho nemocnou maminku – v tu chvíli se chlapce zastane muž z nedalekého bistra, který za něj léky zaplatí a dá mu zeleninovou polévku. O třicet let později muž stále pracuje, když zničehonic zkolabuje. Zjistí se, že je vážně nemocný a jeho dcera za něj musí zaplatit obrovské nemocniční výdaje, kvůli kterým se rozhodne dát jejich dům na prodej. V další scéně nachází dcera u otcovy nemocniční postele obálku, ve které jsou všechny výdaje vynulované. Na papíře také stojí dodatek – „Všechny úhrady byly zaplaceny třemi baleními léků na bolest a zeleninovou polévkou.“

[adrotate banner=“1″]