Před pár měsíci jsme vám představili projekt, v němž bylo požádáno několik světových grafiků, aby poupravili jednu fotografii ženy podle kosmetických ideálů jejich země. Podobných průzkumů vzniká v posledních letech opravdu mnoho a o jejich společném jmenovateli – tedy ženských ideálech krásy – bylo řečeno snad vše. Na koho se v podobných projektech trochu zapomíná, jsou právě muži. Proto se tentokrát u britské lékařské služby Superdrug online doctor rozhodli podívat na zoubek právě jejich standardům krásy. Koneckonců, i muži mohou trpět nízkým sebevědomím kvůli nedosažitelným reklamním ideálům. Primárním cílem průzkumu je prý „způsobit revoluci, změnit vnimání lidského těla a přimět si každého z nás uvědomit, že zdraví je důležitější než zevnějšek.“

ORIG

Původní fotografie

Austrálie

Bangladéš

Čína

Egypt

Filipíny

Indonésie

Jižní Afrika

Kolumbie

Nigérie

Pákistán

Portugalsko

Rusko

Spojené království

Španělsko

USA
„Doufáme, že tento výzkům přiměje muže k tomu, aby upřednostnili své fyzické i duševní zdraví před zevnějškem. Chceme se stát národem, kde bude sebedůvěra kulturní normou,“ hlásí tvůrci projektu. Jak to vnímáte vy? A jak vypadá váš „ideál“ krásy?