Dánská cestovní agentura Spies vytvořila reklamu, která má přimět občany Dánska se častěji milovat.

Nehledě na zlepšení v roce 2014, natalita v Dánsku je velmi nízká, což ohrožuje celkovou životní úroveň v zemi. Nejvíce ale trpí ženy, které se nikdy nedočkají svých vnoučat. Spies vymysleli řešení a vytvořili nabídku pro rodiče, kteří sní o vnoučatech: můžou se slevou zorganizovat dovolenou svým dětem a jejích partnerům a mít vnouče „již za 9 měsíců“. Dle statistiky se totiž až 51% Dánů miluje častěji během slunečných dnů.

Na speciálně vytvořené promo stránce se rodičům nabízí nejen možnost zaplatit za dovolenou, ale i funkce zaslání e-mailu svým dětem s videem, kde se předvádí 6 různých cvičení pro sbližování párů a zvýšení libida. Heslem kampaně je „Udělej to pro maminku! (A pro Dánsko též)“.

Jedno z 6 cvičení: