Jak moc nás při koupi ovlivňuje obal a značka produktu? Nad tím se zamyslel Peddy Mergui a výsledkem je jeho výstava nazvaná „Obilí je obilí je obilí„, díky které dal běžným potravinám luxusní hábit. Obyčejný produkt se tak díky luxusní značce jeví daleko přitažlivější a přepychovější. Projekt je provokujícím a zároveň humorným komentářem na globální spotřebitelskou kulturu a jeho účelem je údajně „zpochybnit náš další nákup“.

A jak moc se necháte při nákupech ovlivnit značkou a vzhledem produktu vy?

Apple mléko

Apple iMléko

Bulgari máslo

Bulgari máslo

Cartier káva

Cartier káva

dolce gabanna sušenky

Dolce & Gabbana sušenky

Hermés sůl a pepř

Hermés sůl a pepř

HSBC rýže

HSBC rýže

Lous Vuitton salám

Lous Vuitton salám

Nike pomeranč

Nike ovoce

Prada mouka

Prada mouka

Tiffany&Co jogurt

Tiffany & Co jogurt

United Colors of Benetton Olivový olej

United Colors of Benetton olivový olej

Versace vajíčka

Versace vajíčka