Inzerce v časopisech a novinách je většinou šitá na míru druhu periodika, ve kterém je tištěna. A přestože většinu obyčejných inzercí pravděpodobně nezaznamenáte, z hlediska zapamatovatelnosti se reklama na dvoustraně ukázala jako nejefektivnější způsob tištěné reklamy. V kombinaci s nekonvenční formou marketingu byste následující ukázky jistě nepřehlédli.

10-creativos-y-alucinantes-anuncios-de-doble-pagina

Žvýkačka Big Big Bubblegum

Mcdonaldsextracoffee

McDonalds extra velká káva

ob_abd842_publicite-sauce-piment-tabasco-2

Omáčka Tabasco

r1

„Každý den je usmrceno 10 tisíc psů. Adoptujte již dnes.“

r3

Smart: Vejde se všude

r4

Nábytek Nha Xinh

r12

Nábytek Nha Xinh

r5

Adidas

r6

Zdravotní pojištění SulAmerica

 

r7

XV Rugby – „Pamatujte, kde to začalo. A představte si, kde to může skončit.“

r8

Peugeot: Airbag

r11

Automobil Audi Quattro

r13

Ultra tenký MacBook Pro

r14

DHL

váš život se může změnit ve vteřině

Nadace Konto bariéry: Váš život se může změnit ve vteřině

ikea

IKEA

Zdroj