Společně s tištěnou reklamou na jídlo a nápoje bývají farmaceutické reklamy nejpopulárnější již od dob jejich vzniku. Ty nejúspěšnější obvykle nekladou důraz na informační obsah reklamy, ale spíše na kreativitu, na kterou obvykle společnost reaguje lépe. Soubor těchto 16 tištěných reklam je skvělou ukázkou toho, jak přitáhnout pozornost potenciálního zákazníka – přesvědčte se sami.

1210031015-galleries

Canesten – „Svědí vás mykóza?“

bayer-aspirin-500-volcano-outdoor-309572-adeevee

Aspirin – „Zbavte se bolesti hlavy!“

N5oMJZ9pz34

Kitadol (lék na ženskou periodu) – „Získejte ji zpět!“

kitadol_boxer

Kitadol (lék na ženskou periodu) – „Získejte ji zpět!“

7

Kitadol (lék na ženskou periodu) – „Získejte ji zpět!“

Give-Back-His-Dreams-1-o

Asonor (nosní sprej proti chrápání) – „Vraťte mu jeho sny.“

comm150-gender-3

Asonor (nosní sprej proti chrápání) – „Vraťte jí její sny.“

0e6fea42dbcf11a209a95ef3c84ed65a

Pharex Carbocisteine (sirup na kašel)

impact_-_zip_it_up_-_1_of_1_-_mccann_health_-_singapore_-_singapore_401310343_aotw

Impact (urychluje hojení ran)

novartis-poland-otrivin-nasal-spray-balloon-flute-noise-maker-print-104673-adeevee

Otrivin (nosní sprej) – „Radost dýchat!“

purell-web1_aotw

Purell (antibakteriální mýdlo) – „Zabíjí 99% bakterií!“

saridon_butcher

Saridon (na bolest hlavy) – „Pro přetrvávající bolesti hlavy.“

1

Protex (antibakteriální mýdlo) – „Kámen, nůžky, papír…“

02

Cleansil (přípravek na akné) – „Zlý na pupínky…“

03

Dr.Scholl’s (pudr na nohy) – Jestliže cítíte pach vašich nohou…

04

Biothymus F (sérum proti padání vlasů)

Zdroj/Source