Společenství čelí mnohým problémům po desítky i stovky let. Porušení lidských práv, týrání zvířat i lidí, řízení v opilosti, znečišťování životního prostředí – to vše přináší velké škody někdy pro jedince a jeho rodinu, jindy pro celý svět. Potíž je v tom, že lidé o těchto záležitostech často nic nevědí, nebo vědět nechtějí. Sociální reklama má za úkol na nebezpečné situace upozorňovat, a čím kreativnější je, tím více lidí si jí všimne, a možná si i vezme k srdci. Je smutné, že se nám musí připomínat, že pravidla silničního provozu jsou již psána krví, že rozhazováním odpadků škodíme nejen jiným, ale i sobě samým, a že zvířata i lidé mají právo žít. Chraňte si vlastní život a nebuďte lhostejní k životům jiných.

5980060-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-40

Připoutej se. Zůstaň naživu. (Agentura Lg2, Kanada)

6004410-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-13

Zastavte mučení. Oběti jsou stejní lidé, jako ty nebo já. (Agentura Advico Y&R, Švýrarsko)

5979060-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-2-1

Zastav násilí: neřiď pod vlivem alkoholu. (Agentura Terremoto Propaganda, Brazílie)

5990010-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-15

KONEC. Dle statistiky, pokud koříte, Váš konec nastane o 15 % dříve. Pro pomoc volejte QUITTLINE 0200 00 22 00. (Agentura Iris, Velká Británie)

5977760-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-30-2

DĚSIVÉ | JEŠTĚ DĚSIVĚJŠÍ (Agentura DDB&CO, Turecko)

5981610-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-34

Když otočíte stránku, zničíte strom (Agentura LINKSUS, Čína)

5979260-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-6

Pomalejší jízda je lepší. (Agentura Cramer-Krasselt, USA)

5981710-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-49

Šetříš papír – šetříš planetu. (Agentura Saatchi & Saatchi, Dánsko)

5976610-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-36-2

„Lajky“ nepomáhají. Staň se dobrovolníkem, změň život. (Agentura Publicis, Singapur)

5976660-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-36-1

„Lajky“ nepomáhají. Staň se dobrovolníkem, změň život. (Agentura Publicis, Singapur)

5981910-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-4

Když to nezvednete vy, zvednou oni. (Agentura TBWA\Hunt\Lascaris, Johannesburg, Jihoafrická republika)

5990110-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-64

Co vidíme, když kouříte. (Agentura JWT, USA)

5978210-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-10

To není fotbal. zastavte týrání. (Agentura Lowe Bull, Kapské město, Jihoafrická republika)

5979360-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-18-1

Nevolej mu, když řídí. (Agentura Mudra Group, Indie)

5979410-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-18-2

Nevolej jí, když řídí. (Agentura Mudra Group, Indie)

6004610-R3L8T8D-650-amnesty-international-campaign-ads-122

Neděje se to tady, ale děje se to právě teď. (Amnesty International, Švýcarsko)

5979560-R3L8T8D-650-public-interest-public-awareness-ads-67

Vždy mysli za obě strany. Počet nehod s dětmi vzrůstá během školních prázdnin. Buďte maximálně opatrní. (Agentura Red Pepper, Rusko)

Zdroj